Underbar sommardag!

Idag har jag varit på NK.

Finn 2 fel i den meningen.

JAG INNE PÅ NK?!

Sheetans, jag mobbar ju folk som är där....alltså, inte vanligt folk men alla brats och wannabe-brats....
(vilket är de flesta som är där)

Men iallafall, jag skulle hitta en födelsedagspresent till Viktor, helt sjuk jobbigt att hitta något som passar bra ju.... Får ta mig ut och leta lite imorgon också (you know - för mig att köpa presenter, DET är ett heltidsjobb...)

Idrott idag på profilpasset, hehe av ca 20-25 elever var 8 med. 8 STYCKEN! Det är deprimerande! Vissa gick till hemkunskapen, vissa skolkade och vissa vet jag fan inte vad dom gjorde....
men iallafall så hade jag, Robin H, Peter, Poria, Tobias, Robin O, Lars och Andreas riktigt kul =) Först körde vi en underbar fotbollsmatch ute i sommarhettan (ännu lite fel här...jag säger att en fotbollsmatch var kul...) sen så körde vi frisbeegolf och jag var ju då i topp. Jag och Robin O låg på 39 poäng efter 3 rundor och det blev utslagsmatch, tyvärr så missade jag en liten grej i alltihop så Robin vann med ett kast :P
After that så spelade vi brännboll också, hehe 4 pers i varje lag, vanlig storlek på plan (lite större tillochmed) och stekhet värme... yey :P Men det blev mest varvningar ändå, och vi vann :) Jag, Robin 0, Tobias och våran lilla "inhopparslagman" Mattias :P (min söta lilla idrottslärare :) eller, ja så liten är han inte då :P)
Vi fick honom eftersom Andreas gick efter fotbollen, han skulle på nått möte...

Ska ta och ringa nån nu, känner mig lite ensam mitt upp i alltihop... ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0