Trött och underbar vecka =)

Nu har jag inte varit inne på en vecka jue....
Har haft rätt mycket att göra (well...as always...) men åh så underbart det har varit!
I fredags var det fest hos Viktor men det kom lite väääl mycket oinbjudet folk tyvärr.... Så det blev lite polisen mitt i allt, men det var skönt, det var ju ändå vi som ringde och bad dem komma.
Efteråt så stannade ca 20 pers (som var inbjudna) kvar och så festade vi gärnet hela natten =) och på nått sätt hamnade jag i Viktors säng och "sov" där =P Gick nämligen inte att sova eftersom han låg och halvt skrek i sömnen.... I mitt öra dessutom....

Så ingen sömn mellan Fredag-Lördag.... Och på lördagen när jag finally kom hem till Gråbo så var jag övertrött så att jag inte kunde somna, satt och kollade på hela Eurovision Song Contest även om jag visste att det var mycket dumt...skulle ju upp tiiiidigt...
Men jag somnade inte så bra alls där heller....

Så max 3 timmar mellan Lördag-Söndag!

Och på morgonen där åkte jag till Lund :P
Helt underbar konsert måste jag säga! Fast dte var ett rejält tryck måste jag säga, jag mådde ganska okey (härdad, hade nån annan varit i min sits hade de inte mått bra...) men det fanns ju dem som inte gjorde det... ca 25 pers blev överlyftna och många såg inget för vakter som stod ivägen... Jag och Ylva hgade väl mest tur, ganska lite "blockningstid"

Jag - ""Jamen! Jag är också kåt!!!", asså vem säger det egentligen?"
Maria - "Samma person som nästa lurat till sig ett backstagepass..."
Jag - "Eh...hehe"

Bilder kommer senare, inte på konserten men på Kycklinggänget ;P

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

Omg, det var kul i söndags, synd att jag inte hann säga hejdå till er bara ^^ btw, jag hittade en sida, lnite.se där man kan se bilder från konserten, du är med på 2 tror jag

2006-05-23 @ 13:45:27
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Tilda

Hihi, Sandra, längtar tillbaka! :P

2006-05-23 @ 18:17:03
URL: http://tilda.webblogg.se
Postat av: Tilda

Förresten, du är utmanad! :P Läs mer på min blogg! :D

2006-05-23 @ 19:34:35
URL: http://tilda.webblogg.se
Postat av: Sandra

Ida Annie - Ja, det var lite synd, men du fick iallafall någonstans att bo gratis =) Hihi, hittade den sidan, tog mig en kvart att äntligen pricka in ett personnummer som funkade :P (Måste ju vara över 18)

Tilda - Jaa...Men jag kan säga, klubbägaren var ganska positiv men "jag skulle återkomma" imorgon när han tänkt över det ;P
Aha, då får jag se till att hitta på lite bra saker ;P

2006-05-23 @ 21:12:16
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0