Jag klarar inte det här

Varför är allt såhär? Varför kan Marcus inte bara inse att det han tror att jag har gjort är något jag ALDRIG skulle göra mot någon, allra minst honom!
Jag har inte sagt de där elaka sakerna, jag har inte sett till så att Åsa dumpade honom, jag har inte gjort någonting!
Jag vill ju bara att han ska förstå!
Hur kan folk vara så falska, så förrädiska? Emil hatar mig mest hela tiden så självklart förvrängde han allt och lilla Daniel är en jävla kärring som inte säger emot utan bara går med! Daniel kommer inte ens ihåg vad jag pratade om när jag ringde honom igår. Emil säger att det är rätt åt mig och Marcus verkar vara helt borta, han lyssnar inte på mig, jag som var hans bästa vän skiter han nu fullständigt i bara för att han litar på Emil och Daniel. Som bara har ljugit och förvridit en liten mening jag sa. Jag klarar inte det här.

Mitt livs misstag: "Vad skönt att hon insett hur hon behandlar honom".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0