Trött...

Jag är så trött på allt jävla skit som står i tidningarna. Den där fågelinfluensan är ju så sjukt uppförstorad. De får det att låta som jordens undergång och jag tvivlar på att någon människa ens kommer att få en bokstav i sjukdomens namn på kroppen.
Eller....iallafall så är inte risken stor.
Jag menar - dog inte fåglar innan vi upptäckte fågelinfluensan? Jo just det. Blev vi sjuka och fick "fågelinfluensan" då? Nej.
Men det är väl så, när människor upptäcker något, det är DÅ det börjar finnas på riktigt.
Men visst, vi kanske blir smittade och dör allihop. Men jag kanske dör av aids också. Oh no, då blir det inget sex heller. Jag kan ju bli smittad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0