Sitter och jobbar. Inte alls.

Sitter och skriver på SO:n i skolan just nu...jag har fått om Nigeria, det är faktiskt riktigt enkelt men jag måste ta ett litet break ni vet :P Borde väl inte sitta och slöa för det är nog fler som behöver datan men har man en bärbar så har man :P

Musikprovet gick jättebra, kände igen alla musikstycken och frågorna kändes busenkla :) Tycker att "Water Music" av Händel är så grymt bra! Och jag gillar inte ens klassisk musik...egentligen :P

Fick ledigt och så på fredag, det är ju liksom engelskan som jag missar och det skulle ju vara jääättehemskt sa min engelskalärare eftersom jag ändå har MVG i det och kommer alltid att ha det vare sig jag är på lektionen eller inte.
Jag fattar inte riktigt hennes resonemang men okey, jag är riktigt bra på engelska men ändå...
Åhh Malmö på fredag!!

Jeopordy med The Ark:
Journalisten
- The Ark
Martin - Vilka är de superbästa superpoppisgullepluttarna?!

Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0