Jahaja.

I förrgår var jag, Linda och Tessan inne i stan, jag och Tessan sjöng Imse Vimse Spindel på scenen inne i Nordstan :P Linda skämdes rejält!

Fyllde år igår :) Riktigt kul faktiskt!! Fick delar till min servis och pengar av farmor och en massa pengar av my föräldrar :) Dom hade fattat vinken med attd et var det enda jag ville ha då jag kan använda dom to concerts! Sen ska jag ha släktkalas på söndag.
Men det bästa var ändå att Marcus och Linda kom ihåg...
Jag fick två tröjor av dem, och på den ena hade de skrivit
"If there is disease in you, I want to have that disease too"
Blev så himla glad! Dom kom ihåg att jag sagt det för så länge sen, dom lyssnar inte alls på Ark men dom kom ihåg :)

Idag har inte varit en bra dag.
Svimmade halvt på matten och fick med hjälp av läraren ta mig till skolsyster som sa att jag skulle åka hem men jag skulle ju hålla i idrottslektionen lite senare så jag fick sova inne  vilorummet sen vid 11 när jag skulle hämta mina papper till lektionen sa Mattias (idrottsläraren) att jag helst skulle gå hem, jag mådde ju inte bra...suck sen så åkte jag hem tillslut och sov rejält.
Så nu har pappa köpt järntabletter, dom tror tydligen att jag har järnbrist.
Eller som Marcus skulle sagt: Sandra har HJÄRNbrist...
På tal om den killen så vet jag nu vad han ska få i födelsedagspresent :) Han fyller år 10 Augusti men jag tänker i förväg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0