Inte så mycket faktiskt.

Haha, pappa har verkligen riktigt kul! Han har fixat The Legend of Zelda till datorn och han är helt fast :P
Igår så var jag med på Millans träning, hann inte se hela Camillas men det var skitkul, fick så mycket minnen från tiden då jag också spelade handboll.... Såg också att det var där jag hade mina likar, alla de tjejer med ben och vadmuskler värre än jag vet inte vad :P
Annars är det ju alltid så att medans alla andra har så små och fint formade ben så kommer jag där med mina handbollsben :P
Aja, inget att deppa över.
Sen drog vi till Capri (förvånad över att dom släpper in oss där, så mycket som vi håller på med och vi är ju inte där en liten stund heller....) haha, nej jag var faktiskt inte så hungrig, jag och Linda kämpade hårt med den kebebtallrik vi beställde in...

Idag skall jag till stan och vara smakråd åt dom andra, själv är man ju i princip pank...eller...jag vill inte slösa iväg pengarna när dom kan gå till nått så mycket underbarare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0