Dagens hårda arbete

Imorse var riktigt rolig, vi fick hålla på med en massa labrationer på NO:n om optik, det bästa var labbrapporterna: "Jag ser ett långt avlång streck som blir kortare när jag för prisman åt höger"
Kändes verkligen seriöst och nödvändigt.
Sen hade vi träslöjd, jag fortsatte på min griffeltavla, har ännu inte kunnat komma ihåg att ta med en bild på Racing With The Rabbits-EP-loggan så jag kan göra färdig mitt halssmycke.
Var riktigt smidig idag också, lyckades spilla ut en halv stor burk med orange färg över hela målarbänken, Pontus bara skrattade åt mig sen hjälpte han mig och städa upp :D Han såg till att Hanna (läraren) inet kom in i målarrummet medans det fortfarande såg ut som ett kaos :P

Att ha hemkunskap med Gunilla är det bästa som finns :D
Idag så skulle vi påbörja ett arbete om konsumentekonomi (jätteenkelt och jättetråkigt) så vi hade bara massa tråkig teori, men hon fixade iordning pasta till oss och sa åt oss att göra en salladstallrik "jaha" tänkte vi och frågade om vad vi fick använda, då visade det sig att hon tagit fram och skurit upp allt! Det var bara att käka för oss :P Vi har det jobbigt vi :P

Idag har vart en sån där dag som bara försvinner, kommer knappt ihåg att den startade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0