=)

Yesyes, då var man hemma igen efter midsommar =)
Nere i Varberg så firade vi med farmor och massa gamlingra, det var urtråkigt men jag vet att farmor uppskattade att jag var med så det var helt OK =)
På lördagen var vi visserligen tvungna att åka hem, jag fick de här...skumma attackerna igen ^^ kramp i bröstet och shit, dte är jättejobbigt men det går ju över...

Så jag sov hela lördagen och sen på kvällen hade det äntligen släppt något =)
Då snackade jag lite med Christine och vi bestämde att vi skulle leka hemma hos Viktor på söndagen ;P
Vi är mongobarn allihopa yopp!
Åkte vid 9 nångång på morgonen upp till Uddevalla och mötte Christine och Rebba och så väntade vi inte Viktor, vi kom ju såklart på att bussen inte gick förrens 45 minuter senare och Viktor kunde ju knappast skjutsa oss alla 3 ^^
Så vi skickade iväg Rebba med Viktor så gick vi på Willy's istället XD
Yes, du läste rätt, vi tillbringade nästan 45 minuter på Willy's!! Inget annat var öppet så det var det enda att göra :P
Fast det var väldigt bra att vi gick in där, vi köpte godis och fick fina rosa svettband med en Ahlgrens bilar-bil på XD
Det var btw upptakten till vår lilla klubb :P Vi skickade nämligen iväg Viktor och Rebba att köpa likadana efter ett tag XD
Här kommer lite bilder(eftersom vi inte lärt oss vad sitta still är så är det lite suddigt):

 =)
Übertekniska Rebba försöker sig på Viktors mobil ^^ Här kan man även skåda de fiiiiina armbanden vi köpte XD And the godis såklart XD


Naw
Den killen är för go asså... Kittlig som faan och sötast i världen!

Aww
Jag och Christine goes mobbade XD
Just det, vi har Viktor kläder på oss också...Vi bastade nämligen och efteråt skulle vi göra negerbollar, så Viktor gick upp och gjorde iordning smeten medans vi klädde på oss...
Han blev smått chockad när vi kom upp kan jag ju säga XD
Så just nu sitter jag här hemma i hans skjorta faktiskt, fick låna den till på onsdag :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0