ÄNTLIGEN!

SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!

Japp, så slutade vi då igår, äntligen är det slut och över, nu är det sommar, sol, bad och konserter som gäller =)
Åh, jag är så lycklig! Och betygen var på topp, det mest förvånande var ändå att jag fick MVG i Teknik. JAG! Det var ganska fun faktiskt :P
Och på kvällen var vi lite härochvar både vid Häcksjön (bläh-idé dom andra kom på) och sen nere vid Aspen där alla andra var ^^ Folk är dumma, man ska inte vara i Lerum på avslutningen XD Gråbo-bo som jag är så är jag smartare, det är ju Slottskogen inne i GBG man ska till!!
Aja, om man nu inte verkligen viiiill festa med överdrivna fulla fjortisar, då kan man ju stanna i Lerum om man vill XD

Jörgen om Milla kom ner igår, överfallen by både Kira och Smilla....yesyes, detta är två "små" hundar, en shäfer och en labrador XD
Så de följer mig vart jag än går nu =P

Arkmaniacs är nere, hela Insomnisoft är nere, så det är väl nått fel på servrarna ^^ SKITTRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: sofie

hm jag ska ut ikväll antar jag XP vet inte hur pepp jag är, men det är så sjukt tragiskt att sitta hemma. här i stan drar ALLA till Trädgårdsföreningen :P frågan är om alla kommer att få plats, liksom hela stans gymnasieskolor :P och bara Ljunkan själv har ca 2700 XDXD

2006-06-16 @ 14:14:12
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, men det blir trångt och myyyyysigt XD

2006-06-16 @ 14:37:14
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: sofie

heh får se hur dte blir, vi kanske skulle till vårt lantställe XP

2006-06-16 @ 16:33:36
URL: http://ricochet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0