Allt kan fixas med lite glidmedel!

(Viktor diskuterar hans lösning på moppe-problem)

Sådär nu är jag snabbt hemmea igen, var i Uddevalla sen i måndags, muppade runt lite med Manne och Rickard i måndags, jag har en känsla av att jag skall hålla mig borta från Manne, han seems to inte ha kommit över mig riktigt än ^^
Menmen, vi hade kul iallafall, även om jag längtade till tisdagen, skulle ju till lille Viktor då ;)
Vi badade i havet och bastade för fullt på tisdagen, riktigt mysigt var det =) Och så åkte vi och kollade på den fantastiska fotbollsmatchen uppe hos Christine!

Aww, igår när jag vaknade så vaknade jag med den fina insikten att jag hade Viktors fot i ansiktet ^^ Det tog visserligen ett tag för mig att fatta att det var en fot menmen XD

Igår badade vi också, jag, Viktor, Persson och Manne åkte ut och hittade en jätteskön sjö som var megavarm =)
Fast lille fryslorten Viktor ville hem XD Det var ju som sagt ganska kallt i luften också :P Vi hann precis iväg med mopparna innan det började regna ^^
Sen då - Att bada med tre killar och såklart få den minsta handuken (Viktor packade ner åt mig ^^) är inget kul ibland....som när man står och försöker få på sig BH:n och det på andra sidan den lilla sjön det är massa cyklister och killarna retas ^^
Så när det äntligen började gå bra så kommer (såklart) Viktor framrusande och tar tag i handuken... yesyes, jag vet att det var på väg, deras planering var inte så tystlåten direkt XD Viktor krävde ju lite övertalning, han var ju den enda jag inte skulle...ehh...slå ihjäl om de lyckades så att säga XD

Aww, jag vill upp igen, saknar mina små muppar helt otroligt mycket redan :P
Vill vara med på midsommar, vi skulle ju ut till Sundsandvik och ha skitkul men så har jag lovat farmor att jag skall med folket ner till Varberg ^^
Jag får väl sitta och låtsas att det är skitkul eller nått XD
Så nu åker jag iväg igen, kommer väl hem på söndag eller nått ^^


Persson: Nej, vänta, jag kan få in den ännu mer...
Viktor: Men Persson, du vet att den är för lång, du kan inte gå in mer!
Persson: Åh okey då...men jag vill ju.... *fortsätter försöka* JA! Jag fick in den!
Viktor: Åh vad skönt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA XD han person e skitsnygg juh ;O

2006-06-23 @ 13:24:33
URL: http://anothersunntday.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe yesyes :P

2006-06-24 @ 18:48:28
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Sandra

Tack Viktor. Hans idé för fan jue XD

2006-06-30 @ 23:09:49
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0