Hos Mattias

Hihi, är fortfarande hos Mattias och muppar, har precis sett "Liftarens guide till galaxen", en helt underbar film, den manodeprissiva roboten Marwin är ju ändå helt himla underbar =)

Igår kom då Viktor över, han tog sig hit vid halv 12 ungefär och vi tittade in lite gamla bilder som jag skall skicka över till min dator =)
Sen åkte vi ut till Mollön och muppade på bryggan, tyvärr var moppeåkning inte det bästa för mig igår, hade ju en stor vid kjol och Mattias envisades med att hoppa lite vid varje gupp och då åkte ju helt alltet upp ^^ På vägen dit var det OK, Viktor åkte ju före.... Men jag gjorde det fatala misstaget att be Mattias att INTE hoppa på tillbakavägen p.g.a det.... Då skulle ju Viktor sååååååååklart åka bakom XD

Tack.

Han har iaf lärt sig knäppa upp BH:ar bättre nu det senaste, vi testade ju lite för nån vecka sen och då var hen helkass, visserligen träffade han fel första gången nu också när han gick under min tröja, försökte få upp knäppningen på min 50-talskjol XD
(Jag vet att detta låter konstigt men han måste ju få öva XD Jag är då det lilla testobjektet ^^)

Skall snart ut till Kärr, ska bada för fullt ;P Jag, Viktor, Christine och Mattias ska ha så kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0