Bye bye

Meheh, skulle vart på Liseberg idag men det sket sig, alla drog sig ur igår ^^ och inatt bestämde jag och Viktor att vi tar det en annan gång XD
Dalarna ligger i Västra Götaland, ja
Imon åker vi till Falun, då blir jag helt jefla ensam i skogen i Österå ^^ Jiiiihooo, dator, nono.
Hoppas att Rickard (min kära syssling) fortfarande är däruppe när jag kommer.....vad ska jag göra i 2 veckor?
Anders (morbror 1) är nu nere i Sthlm och kommer inte förrens om ett tag
Krister (morbror 2) har fullt upp med att renovera huset
Jörgen (morbror 3) sommarjobbar eftersom han studerar annars ^^

BLÄH.

Första gången det blir tradigt att åka dit upp...

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag saknar dig sandra!

2006-07-20 @ 22:32:08
URL: http://anothersunnyday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0