Vi på isen

Vi på isen
Jag vet riktigt suddig bild...
Alex, Daniel, jag, Åsa, Marcus, Carro och Jocke


Vill inte vara sjuk! Det är riktigt jobbigt...menmen har datan iallafall :P
Åkte skridskor igår med en massa kära vänner, tyvärr var inte banan särskilt blank men det gick bra ändå :) Fast tyvärr så råkade jag bli tacklad av en hockyspelare (tänk fotbollsglidtackling på is...) han trodde att jag kunde vika undan men jag hann inte... Han blev helt "Åh, hur gick det?! Är du okey?" Då sa jag bara "Nejnej, det är ingen fara, helt okey, Marcus kan du hjälpa mig upp?" Sen när vi började åka igen så sa jag snabbt till Marcus: "Du, vi åker snabbt till bänken nu, mitt ben håller på att dö!" Hihi :P

Och Åsa-gumman! Det gick iallafall bra för dej lilla Bambi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0