Trött.

Jaha ja. Jo jag är fortfarande sjuk, skulle ju vart med Tessan, Linda, Lisa och Millan idag på Capri men nejnej, så blir det inte.
Mamma är ju sådär jobbig att om jag är hemma från skolan så ska jag ingenstans senare heller... fast jag förstår henne ändå. Men imorgon ska jag iallafall hem till Carro på kvällen, hon fyller år idag! (Är jag 90% säker på)
Men vad ska jag köpa till henne då? Det är omöjligt att komma å nått bra ju... Nej jag får dra med Åsa till Sorbet inne i Göteborg :P Där finns det säkert nått kul!

Nej, nu ska jag gå och duscha (intresseklubben antecknar).

Sagor för barnen som är som du
(om en tunnel i ljusets slut)
Jag är din vän och vi lär oss av varann
(det är ett av skälen)
Ge dom ett finger och värm min hand
(i ett iskallt IKEA-land)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0