Staden Göteborg.

Idag så har det vart en riktigt mysig dag. Imorse vaknade jag upp och kände mig faktiskt frisk för första gången på ett tag.
Sen kom jag på att jag ska ju nu då till Mattias den 11 Mars på hans födelsedagsfest så jag måste ju köpa något. Vad köper man till sitt ex?
Jag ringde Marcus och fick med mig honom till stan, jag kom på vad jag kunde köpa och sen var det problemet löst :)

Men sen då, Jag+Marcus+Hitta café=Mycket motion jaja, vi gick omkring och tillslut hittade vi ett där vi kunde fika och ta det lungt :P Condeco tror jag att det hette :)
Som jag sa till honom: Jag är en mycket jobbig människa att vara i stan med, jag springer omkring tills jag verkligen är säker på vad jag vill ha.
Alltså, vill du träna, åk till stan med mig!

Staffan Hellstrand (whoever he is) hade signering i Nordstan idag.

Hockeyfinal imon då på storbild i kyrkan! Tur att Linda ringde Marcus annars hade vi missat det och suttit hemma :P

Och Marcus - Bli inte så förvånad så fort :P

Kommentarer
Postat av: rolfie

hey! staffan hellstrands dotter gick i min klass! fågel blå

2009-02-10 @ 17:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0