Riktigt kul måndag faktiskt!

Vad har jag gjort idag?
Först drog jag mig till skolan och överlevde ett tag, sen kom änglarna och räddade tillvaron i Hälsa, hade även teknik idag, lödade så braaa...ehm...
Vi får se om den där "Vänta-Kom in"-anläggningen blir nått bra... :P
Sen så gick jag bort till Marcus och hans underbara klasskompisar *hosthost*
Det resulterade i:
* Ett långt telefonsamtal med Åsa där Färdig mest kallade henne för "åsnan"
* Ett äpple i huvudet av Färdig
* Mosad fot av Alexander
* Många fina South Park-bilder
* Väldigt många röda streck på armarna och i ansiktet
* "Någon" nöp mig i låret *hosthost* Färdig!!
* Marcus fotade mig för fullt
* Fotboll med apelsinen med Jonathan (Jag fick skäll av lärarna även om det var hans egna apelsin)

Detta var under ca en halvtimma.
Helt normalt.


Sen åkte jag in till stan för att möta Angelica, vi var på McDonald´s (jag vet....nyttigt värre...) och runt här och var, fick köpt ett par handskar till skidresan som jag ska iväg på under sportlovet :)
Ett par GoreTex, fick dom för 299kr när dom kostade 899kr från början :) Bra rea :P
Och herregud vad hon sjunger fint! Hon hade ju sångträning nere på Operan och jag var med...f-n vad bra hon är!!

Jaja, nu ska jag sova faktiskt... Godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0