Lördag.

Juppjupp, nu vart man vaken igen då :P
Igår så var jag först iväh till Hjällsnäshallen där Lekstorp höll en stor pingisturnering, jag var där mest för att hälsa på lilla Marcus och annat kul folk... Efter ett (långt) tag så kom Åsa dit och vi hade kul :) Sen gick vi till pizzerian, Marcus skulle käka middag och vi kunde ju inte låte honom göra det själv :P fast både jag och Åsa blev hungriga så vi beställde in en pizza till oss två :D
Sen gick vi då hem tillmig och hämtade mina saker så åkte vi ut till Carro i Stenared :) Så himla kul var det! Och hon passade jättebra i de tröjor vi köpte åt henne!
Vid halv 1 så tog jag bussen hem och då somnade jag väl ganska snabbt när jag kom hem....eller, jag hann iallafall ta en kopp varm choklad innan jag somnade.

Och idag så vaknade jag jättetidigt av att pappa plockade ur diskmaskinen :/ Men jag somnade som tur var om men vaknade då inte förrens vid 1 :P
Bytte om snabbt och gick sen ut i det härliga vädret, tog en tur om Hjällsnäshallen men inga kul var där, antingen spelade dom eller så var dom tråkiga :P Så jag gick på en promenad istället, har precis nu kommit hem och funderar på att åka in till stan eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0