Jag har tråkigt.

Jag har tråkigt.

Jag har verkligen så tråkigt! Vill hitta på något nu...
Funderar på det mesta....men vill inte göra nått, vill sova bara tror jag.


Jag har iallafall suttit och pulat på lite dikter idag, funderar på att lägga upp någon här? Vågar jag, är dom tillräckligt bra?
Ähh, skit samma, här kommer en:


Marcus, min vän, du är min bästa vän
Marcus du har en plats hos mig som ingen kan ta ifrån dig
Marcus du är något som är sänt från ovan
Marcus att jag har dig hos mig är det finaste som finns
Marcus om inte du inte funnits här hos mig
Så hade nog inte jag funnits idag
Marcus du har något speciellt jag inte kan sätta fingret på
Det bara finns där
Ibland kan du få mig att gråta
Ibland kan du få mig att gapskratta
Jag vill bara säga att du finns i mitt hjärta och
Tack för att du finns




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0