Hård dag. Packat.

Idag så har det varit en hemskt hård dag i skolan!

7.20 - Jag kommer till skolan och går och sätter mig och käkar frukost med Naturgänget, de har ett prov på en sak jag gjorde förra året och jag får huvudvärk av att bara tänka på det. Tur att vi har det enklare!
8.00 - Matteläraren är sjuk, musikläraren vikarierar för henne. Vi gör inte ett skit.
9.20 - Vi har fördjupning (Arbetspass där vi får göra det vi behöver.) Jag målar en teckning på ett papper som jag slänger.
10.30 - Mat, vi får chokladpudding till efterrätt.
11.00 - Idrott, Pontus och Robins lektion regerar, skitkul!
12.25 - Engelska är inställd för läraren är också sjuk.
12.25 - Jag går till Marcus och muppar med honom ett tag, sen går vi till hans idrottslektion (och han har ju självklart glömt kläderna) så vi sitter på läktaren och har kul åt alla. (G:s fiiiina lånade t-shirt....)

Hård dag. Eller hur?
Men det är så det ska vara när det är dags för lov :P

Ranne tycker att jag är kort. Och att jag är kär i Daniel Färdig, iallafall enligt honom så är jag och han perfekta för varandra. Inte tycker jag.

Och idag så har jag lämnat in all packning.... om ca 9 timmar åker vi!!
Ska ju då till Bydalen utanför Östersund,det ska bli så himla kul!!!
Haha, när vi satt och fikade för en stund sen så låg Åsa över Linda, mig och Marcus, hon hade huvudet i Lindas knä, så kommer Åsas mamma och pratar med Marcus och så säger han "Jamen hon har ju huvudet åt fel håll..."
Går att misstolkas ja. Hon vill inte ha huvudet i ditt skrev tyvärr gubben...även om det då inte alls var vad han menade, men det tar nog lång tid till han ser Åsas mamma i ögonen igen :P

Nicklas Sjögren säger att "hela släkten Runesson är konstiga, du med Sandra, du är ju en del av familjen Runesson. Marcus är Fröken Runesson (lång historia om hur det namnet kom till :P) och du är ju Herr Runesson!"
Jättekul. Inte.

Och den här:
Jag: Jag får en så här skum känsla när jag vet att Marcus inte är vaken på morgonen och så.
Nicklas: Men det är ju inte så svårt! Det är ju bara för dig att vända dig om "Nehej ne, han var inte vaken" där ni ligger i er dubbelsäng...

Jag får panik på den mannen alltså! Han är....suck :P


Så hejdå allihopa, kommer tillbaka nästa lördag igen :)
Kramar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0