MAT NU!

Min mage skriker efter mat! Har bara käkat liiite frukost eftersom jag stressade så extremt imorse, skulle ju cykla till skolan idag. Men nu får jag vänta en timma innan det är lunch >____<
Men det där med cyklandet sket sig.
Hann 200 meter innan Linda ropar på mig men jag har hörlurarna i och högsta volym så jag hörde bara ett noice men uppfattade att det var mot mig iaf så jag;
Cyklade
Lyssnade på musik
Sjöng och koncentrerade mig på musiken
Tänkte "Var det där Linda?"
Tänkte "Ska jag åka buss ändå?"
Vände mig helt om
Det är skithalt så gissa vem som låg på marken sen.

Så ingen nyttighet idag då. Hade ju får 2.2 mil gratis bara genom att ta mig till skolan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0