Marit got the message...

I got no party to go to :/

Ibland sjunger Marit rätt ändå. fast jag vettefan om det är sådär hon sjunger, jag är ju så überintresserad av hennes musik. Inte. Det finns en bra låt och det är den gamla "I will always be your soldier"
Den är faktiskt bra.
Haha, kommer ihåg KB, hon sjunger jättehögt och jag skall förklara för en att jag tycker att hon suger så jag börjar "JAG TYCKER ATT HON.....(det blir knäpptyst) SUGER!"
Japp, vadå bortgjort. Stod ju längst fram på sidan just då dessutom. Folk måste älskat mig. Usch.Would you love me even if I told you all of my darkest secrets?

Imorgon ska jag nog åka in till stan. Eller sova.
Fan det är Lamont imorgon också, hmm, jag har inte bestämt mig ännu.
Ska nog kanske droppa förbi och säga hej iallafall.
Längtar till på torsdag. Längtar efter tidiga mornar på Gamecity ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0