Herregud.

Jag..ehm, sket i det blå skåpet igår. Jävligt rejält. Fick en fucking blackout och var helt jävla dumihuvudet.
Nu vill jag bara glömma det och aldrig mer bli påmind om det.

Blev förbannad imorse när jag skulle till skolan.
1. Bussen gick en minut tidigare vilket innebar att både jag och Bea missade skiten.
2. När jag promenixar till bussen andra gången så kommer det en jävla bil och kör i en vattenfylld grop på vägen och jag får ett morgonbad.
TACK SOM FAN!
Idioten stannade inte ens och bad om förlåt. Jag vet iaf vilken familj som äger blien. Jag ska kräva dem på nya kläder. Visst, det gick inte sönder något men det luktar blä.
Och håret är ännu värre.
Fy fan.

Nu ska jag fortsätta på min weirda novell.

Kommentarer
Postat av: Emma/Releasethebats

Vad gjorde du för dumt igår? :O

2006-12-06 @ 18:46:27
URL: http://releasethebats.webblogg.se
Postat av: Lisa

USCH! Sånna dårar borde få långa hårda straff ;@

2006-12-07 @ 19:46:35
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0