Ge mig en banan eller två

Markus vann Idol igår. Det var faktiskt första gången jag tittade på det programmet mer än 5 minuter, orkade dock inte titta på hela (gosh boooring).
Men det var säkert rätt man som vann ändå, han verkar vara en schysst kille enligt medierna.
Fast då kanske jag inte ska lite på det ändå eftersom media suger. Hårt.
Min farbror fyller 50 imorgon och vi ska på kalas om nån timma, nästan så att jag spricker av glädje.
Jag har inget emot folk men tänk er en liten lägenhet full med massor av folk och dessutom ett par bebisar och småbarn.
Jag blir ju rädd bara av att fantisera om det.
Hoppas att jag kommer ut levande :O

5 dagar kvar Emma =)


Kommentarer
Postat av: Emma/Releasethebats

klart han är shysst, han är ju från norrland!

2006-12-02 @ 14:11:33
URL: http://releasethebats.webblogg.se
Postat av: Schlaraffe

När de gamla egyptierna balsamerade kroppar så drog de ut hjärnan på liket genom näsborrarna med något som liknade en virknål. Det är något åt det hållet tankarna går när det gäller Idol 2006. Fast jag har å andra sidan aldrig sett programmet.

2006-12-02 @ 14:51:22
Postat av: Sandra

Emma - haha, the fördomar går igen ;P
Men han är lite sådär urtyp av en norrlänning fast smal. Och långt hår. Och färgat hår. Och utan keps.

Schlaraffe - Jag kan bara hålla med dig, låtsasartister har vi nog av, vi behöver inte se dem i TV dessutom.
Idol kan bara inte vara bra för psyket, det är alldeles för mycket på en gång för deltagarna, de lär vara utbrända och gå på soc om nått år.

2006-12-02 @ 22:08:14
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0