Dagens;

Problem: Jag har nog inget. Jo, om jag inte städar rummet idag så kommer pappa inte installera min nya hårddisk. Vilket betyder ingen dator sen när jag kommer hem igen. Vilket innebär totalt kaos.
Känsla: Blä på alla.
Bedrift: Jag gick upp, räknas det?
Mantra: "Sarah, sluta spela dator, jag måste ha den nu"
Längtar tills: Åker till Malmö imorgon!
Vill: Sova
Musik: Bästisar för dagen är Mando Diaos "TV & Me" och "The New Boy"
Mat: Nudlar i mängder. Orkar inte gå och handla räkor och svamp så det är bara nudlar.
Bilder: Som visar min kärlek

49935-125

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gott nytt år Sandra!! :)

2006-12-31 @ 16:40:28
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0