Vad hette jag nu igen?

Min lillasysters kompisar måste tro att jag är efterbliven eller nått. Det ringde förut och jag tittade snabbt på telefonen och såg att det var hennes bästis och så svarar jag. "Hej det är Sarah......................NEJ Sandra heter jag ju!"
Och det bästa är att alla hennes kompisar har BARA fått sådana intryck av mig. Att jag är fullkomligt dum i huvudet XD Det känns så för mig iallafall ^^
Men min kära systeryster har berättat att jag är typ hela hennes klass's stora idol.
Hur det nu går ihop.

Nu ska jag fortsätta städa vinden tror jag.... hittade en überful potmonä bland alla mina gamla leksaker förut, den är i leopard-imitation....

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

hahaha det med att vara lillsyrrans klass' idol känner jag igen x)

2006-08-18 @ 01:17:16
URL: http://stylebyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0