Tre idioter i en bil

Nötterna
Här kan ni då se "de tre svenskorna" i en ohet verision, vill ni ha autografer eller en pratstund kontakta då ägaren till denna blogg. D.v.s idioten i mitten med halvfärdigt hår, det blonda skall vara mjukisrosa.

Jag har precis bestämt mig för att halvdissa min egen idé om att hålla munnen stängd. Som ni vet är det mig det handlar om och jag suger arsle på att vara tyst.
Jag var i Norge i helgen. Du läste rätt. Emma frågade typ i torsdags/fredags om jag och Sofie skulle hänga på och efter ca 2 minuters enkel betänketid så blev det bestämt. Hennes kära föräldrar skulle nämligen köra henne dit så vi fick ju perfekt plats =)
Jag åkte då i lördags morse upp till Örebro där de hämtade mig, det värsta var bara att i ungefär 20 mil så stod det Oslo och Göteborg åt samma håll XD
Jag vet att jag är smart.
Eller inte. Fast vi hade skitkul ändå :P 7 timmar i en bil blir inte så mycket när vi tre sitter tillsammans =)
Väl framme i Tønsberg så insåg vi att konserten bara låg i en ANNAN stad typ 1 mil därifrån. (HORTEN Ola, Horten för fan!) 
Vi hittade en husvagn med förtält och altan för 350kr. Det var mongobilligt =)
Sen så använde vi campingens dam-badrum till att fixa oss och pre-konserta oss :P
Satte oss på en gräsplätt och mongade oss :P Sprang runt på en parkeringsplats och sjöng dåliga svenska låtar :P
Efter många om och men så gick vi tillslut in på "området" och fick se en norsk låtsasvariation av Melody Club. De lät mest som ett dataspel som man satt på repeat.
Men vi höll oss på avstånd, det var ett sånt enormt högt ljud att jag höll på att sprängas... Skönt att Sverige har bra lagar när det gäller sånt.

Och igår var vi i Oslo, muppade runt och tittade på en tom stad :P Jag och Emma hittade ett internet-café att spendera våra sista 20 kroner på. Kollade om bilderna på oss kommit upp än men nono, inte ännu. Och skönt var väl det. Men nu börjar jag bli otålig XD
Sen tog jag bussen hem och lade mig i min säng och somnade snabbt och mycket gott!


Kommentarer
Postat av: Rico

förfest i eftertältet och efterfest i förtältet! :D
lol. jag kommer att tjata om det skämtet i en evighet nu ;D

2006-08-28 @ 21:30:34
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Sandra

M - "Men, varför åkte ni inte till Oslo då?"
Jag - "Äsch, du vet, det var för enkelt, vi behöbver en utmaning ;P"
M - Asg

2006-08-29 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0