Tack för en förstörd dag.

Jaha.
Idag var det en underbar dag till jag kom hem.
I skolan höll vi på med en massa "släpp alla hämningar"-övningar och sådant för att kunna slappna av. Även lite matte var inknökat imellan all lek =)
Sen gick jag och Alexandra upp till stationen, eller ja, vi hoppade och skuttade och sjöng för fullt, Alexandra bara "Åh Sandra, man blir så jävla glad av att se och vara med dig, du är ju på topp hela tiden!" Mjo, jag gör ju bara som jag vill och trivs med så såklart man är glad XD

Men då, till det jag ville få fram.
Jag kommer hem och sätter mig vid datorn och så säger plötsligt Sofie "alltså, vad du än gör, håll tyst i gästboken" Jag, fattade inte ett skit men så gick jag in och läste.
Nu vill jag både gråta och skrika.
Och jag är inte dum. Det märktes tydligt att personen som skrev det har träffat mig många gånger och känner mig. Medans den bara har träffat Emma ett fåtal.
Det sorgliga är att jag nog kan veta vem det är.
Och det gör ont i mig.
Att sprida falska rykten är det värsta jag vet, varför vill man göra någon så illa att man hittar på saker?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Usch, det här känns inte roligt... Varför kan folk inte bara låta varandra vara som de är? Den som nu skrivit det där i gästboken kan bara gå och... jag vet inte vad!

2006-08-31 @ 21:19:43
URL: http://tilda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0