Psykstörd.

Wow.
Ibland undrar jag rejält om jag är psykstörd eller något. Skönt iochförsig då någon smart person sagt att sålänge man inser att man kan vara galen - ja, då är man inte det.
Det är bara galna människor som inte inser sin egen galenskap.
Men iallafall, jag hade extremt ont i bröstet igår igen, gick och la mig, klarade som tur av att somna en stund, sen så blev allt konstigt, jag vet att jag vaknade och tog mig ner för att.....ja, jag kunde inte ligga still iallafall. Sen så vaknade jag upp, hade typ tänt hela nedervåningen, låg i hallen med täcke och kudde ihopkrupen på en minimal hallmatta.
Mina tankar då var väl mest "fan, var är sängen?" och så gick jag upp och lade mig igen.
Nu funderar jag bara på vadfan jag höll på med....
Sen så såg jag att min röra i rummet hade blivit ännu värre, håller ju på att fixa om så allt är lite härochvar, hade fixat och staplat upp saker igår men nu var allt vält så jag gissar på att jag kan ha svimmat inatt också.
Bläh.

Jag tror jag måste gå till nån doktor som kan kolla upp mig rejält, ingen har ju än kunnat säga vad bröstsmärtorna är förnågot och det kommer alltid så himla jobbigt olägligt.
Och går inte att stoppa heller.
Jag fick dem på väg till Sundsvall, på Håkan-konserten när vi köade, i Växjö, på julafton, på min födelsedag, ja allt som är viktigt och kul. får jag den där idotgrejjen... Det är ett ganska konstigt mönster att nästan alltid när jag ska göra något riktigt kul, då blir jag "sjuk"...
Fast iochförsig, i Sundsvall och Växjö så blev glädjen och lyckan med alla vänner så stor att det övervann smärtan så att jag kunde "tänka bort" den ibland. Det är ännu skummare.

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Aoow vad jobbigt, det är antaligen något psykiskt. Jag får också så, fast andra symtom när jag utsätts för stress o sånt, jag menar man är ju alltid lite nervös inför konserter osv.

2006-08-18 @ 19:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0