Kanske hade för mycket?

Igår var en riktig kläddag!
Först ringer mamma och säger att Newpoint har 80% rea på allt och hon skall komma och hämta mig. Yesyes tänker jag lite härligt med nya kläder!! Ehm, liiite ja XD
När vi kommer dit så visar det sig att butiksinnehavaren jobbade och han är helt underbar!
Mer modeintresserad man får du leta efter :P Han såg mig komma in och sen så var jag fast :P Han letade plagg efter plagg till mig och jag bara tackade och tog emot =)
Det tog mig 1 timma att prova alla kläder...
Och medans jag var inne i provhytten kom han springades med ännu mera saker och visade som jag fick prova ^^
Detta resulterade i 3 nya jackor, en beige med 6335 knappar, en militärgrön vanlig (vanlig för mig ^^), och en svart helunderbar med massa knappar också :P, en chokladbrun kjol, ett par vita jeans och så typ 10 tröjor/överdelar.

Jag älskar honom.

Sen åkte vi hem och så började jag rensa min garderob, får liksom inte ens in allt (anledningen till att mitt rum ser ut som ett helvete) och vi fick bort 3 stora flyttlådor fulla med kläder XD JAG KAN STÄNGA MIN GARDEROBSDÖRR IGEN!!! Jopp, det har inte gått innan ^^ Det hemska var iof att det inte ens syntes att så mycket kläder rensats ur...

Idag så städar vi vinden. Hjälp vad mycket saker vi har där! Massa sopsäckar fulla med kläder som skall direkt ner till barnen i Rumänien och alla de länderna som behöver =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0