Viktor

Viktor
sweet kille det där...

Jopp, då vart man hemma igen då.
Har vart i Uddevalla och vart med Viktor :) det var ju så lyckat att jag sov på bussen upp att jag fick panik och sprang av vid Uddevalla C istället för Kampenhof (busstationen) där jag skulle möta honom. Så då var det bara att promenera på :P
Härligt väder i Uddevalla förresten. Som en enda stor vattenbassäng ju.
(Jag äger i Uddevalla-spelet! (Typ som "Finans"))

Var inne i stan idag med mamma, Just det, när jag skulle hem idag så satt jag och Viktor och kollade på Timon&Pumba (kult för fan!) och sen kom jag på "du, vad är klockan nu igen?" Tror ni inte att klockan är exakt en minut efter det att mitt tåg skulle gått? Det där är verkligen jag i ett nötskal!
Jaja men iallafall, jag var inne i stan med mamma och vi köpte ett par nya Cheap Monday till mig :) Dessa är randiga med vita och gråa 1cm-ränder :)
Sen så är det ju underbart att vara i stan med mamma! Jag fick även ett nytt turkost linne, två skitballa t-shirts och ett slags stickat linne...tajt nertill och bylsigt upptill, passade jättebra med linnet :)

Nu är det bara 8 dar kvar till Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0