Kärnvapen...jippi!

Jag nästan älskar att gå i skolan. Eller inte. Har ju som sagt varit sjuk lite av och till de senaste veckorna och idag så fick jag den trevliga nyheten om att vi ska ha skrivit en jättestor uppsats om kärnvapen (vad jag valde iallafall, alfa-beta-gamma-strålning och det andra var inte lika enkelt, det var så enkelspårigt.) men iallafall, dtetta vra heller inget litet arbete, idag har jag fått skriva 20 sidor om kärnvapen (mest om Nagasaki och Hiroshima då det ämnet är enkelt för mig att skriva om p.g.a att 2:a världskriget berör mig så oerhört eftersom farfar bl.a. satt i koncentrationsläger).
Men ändå. 20 sidor! Antagligen bara en massa skit där jag upprepat mig :P Har nämligen inte orkat läsa igenom det heller :P

Menmen....det ska nog gå bra tillslut :) Jag är ju som bäst i stressade situationer faktiskt ändå....

Idag var jag inne i stan och köpte biljetter till Lund :) Ska bli så himla kul!! Och så träffade jag Klara inne på Centralen också :) Synd att hon inte kan hänga med till Lund :/

Åhh! Idag har jag gjort något jag inte gjort på länge.....jag var inne i stan och handlade kläder till mig själv.... Inne på TopShop tillochmed :P
Det tog emot men ändå...Jag fick världens vackraste gul-grön-randig tröja/klänning och en svart kjol för 200kr....det var rea, "ta två och få en gratis" och sammanlagt sparade jag 1200 på det hela...
Asså, hade jag varit det minsta normal så hade jag varit jättelycklig som sparat så mycket. Men fan vad det tar emot!
Why can't I take it?
Jaja, fina kläder iallafall!!!


-----Play me in stereo-----

Kommentarer
Postat av: Klara

gör också allt i sista minuten... skulle så himla gärna åkt med till lund, men jag måste vara med på min orientalisk-dans-uppvisning... :/ hoppas ni får det riktigt roligt i alla fall! :)

2006-04-25 @ 18:26:50
URL: http://klara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0